Afstuderen Schotland - Reisverslagen van Wouter Grootendorst - WaarBenJij.nu Afstuderen Schotland - Reisverslagen van Wouter Grootendorst - WaarBenJij.nu

Afstuderen Schotland

Voor mijn opleiding Godsdienst Pastoraal Werk zit ik 3,5 maand in Schotland om daar een onderzoek te doen met tieners en jongeren in een dorpje in de buurt van Edinburgh genaamd Prestonpans. Vanuit dit onderzoek zal ik een scriptie gaan schrijven over het Koninkrijk van God en de tieners en jongeren van Prestonpans; hoe zou het Koninkrijk in deze groep vorm kunnen krijgen?

Gedurende mijn verblijf zal ik bij een alleenstaande vrouw inwonen in Trenent.

Verder heb ik mijn motor meegenomen om lekker rond te scheuren hier (aan de linkerkant van de weg niet te vergeten).

Recente Reisverslagen:

09 April 2013

Rush hour

14 Maart 2013

Pelgrim

21 Februari 2013

It's running baby!

04 Februari 2013

Homebase

01 Februari 2013

Reis naar bestemming
Wouter

Ik vind het leuk om d.m.v. deze site een reisverslag bij te houden en zo met jullie te delen wat ik allemaal beleef en doe.

Actief sinds 01 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4316

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 14 Mei 2013

Afstuderen Schotland

Landen bezocht: